Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń produkowanych przez Computers & Control odbywa się w siedzibie firmy.
Reakcja na zgłoszenie serwisowe do 24 h w dni robocze i do 4 h w następnym dniu roboczym po dniach wolnych.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych i elektrycznych spowodowanych niepoprawną eksploatacją lub nieodpowiednim zabezpieczeniem urządzenia na czas transportu od klienta do serwisu fabrycznego.
Uwaga! Koszt przesyłek pokrywa C&C.
Zgłoszenie urządzenia do naprawy drogą mailową lub telefoniczną z podaniem informacji na temat usterki.
Serwis nadaje numer usługi serwisowej.
Klient wysyła urządzenie z precyzyjnym opisem usterki bezpośrednio do serwisu fabrycznego bez konieczności ustalania terminu przyjęcia do serwisu.
Naprawione urządzenie jest odsyłane do klienta.
Uwaga! Ze względu na duży postęp w dziedzinie elektroniki i informatyki, z przyczyn niezależnych od firmy C&C, urządzenia wyprodukowane 10 i więcej lat wstecz mogą nie zostać przyjęte do serwisu.
W tej sytuacji firma C&C zaoferuje współcześnie produkowany odpowiednik danego urządzenia lub przeróbkę urządzenia do wersji zgodnej z obecnym stanem techniki.
Istnieje możliwość utylizacji sprzętu produkcji C&C w siedzibie serwisu fabrycznego.
W takim wypadku klient pokrywa koszty przesyłki.
Zgłoszenie urządzenia do naprawy drogą mailową lub telefoniczną z podaniem informacji na temat usterki.
Serwis fabryczny określa czy i w jakim terminie urządzenie zostanie przyjęte do naprawy. Nadaje numer usługi serwisowej.
Klient wysyła urządzenie z precyzyjnym opisem usterki bezpośrednio do serwisu fabrycznego.
Serwis przyjmuje urządzenie do naprawy, wykonuje ocenę techniczną i przedstawia kosztorys dokonania naprawy.
Po akceptacji kosztorysu naprawy przez klienta, urządzenie zostaje naprawione i wraz z fakturą za wykonaną usługę odesłane do adresata.
Istnieje możliwość zawarcia umowy określającej szczególny tryb wykonywania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
Warunki takiego porozumienia będą określane na drodze indywidualnych negocjacji z klientem.
Ewentualny wyjazd grupy serwisowej na obiekt do klienta jest płatny i musi zostać wcześniej uzgodniony/zatwierdzony w dziale serwisu fabrycznego.
Firma C&C nie jest zobowiązana do wydania Nabywcy na czas naprawy gwarancyjnej urządzenia zastępczego. Jeżeli jednak towar zastępczy zostanie udostępniony Nabywcy, firma C&C nie pokrywa kosztów z tytułu jego wymiany na obiekcie tj. instalacji, uruchomienia itd.
Po naprawie reklamowanego towaru, Nabywca jest zobowiązany do niezwłocznego zwrotu firmie C&C towaru zastępczego na własny koszt.
Potrzebujesz informacji dotyczących zabezpieczeń w wersji konwencjonalnej?